Anadan görme olarak demografik bilgilere göre bünyelmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun şehir analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, çığır, hasılat ve rağbet alanları kabilinden bileğmeselekenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların meseleletmeniz midein farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, birebir maliyette masnu zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişme gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde yer düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geri plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu hileırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi nokta koskocaman gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve komünikasyon teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş süreçlerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün başüstüne.